Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 har hatt en ganske stressende dag, mye sinne og kjefting. j eg å min mann har prøvd å bli gravide denne mnd. er en uke evnt pluss noen dagen til neste ventet mens, men nå kommer det en liten blødning. ingen smerter i magen.litt murring kanskje, men det kan jo skylles nervøsitet nå. var hos gyn for 1 og en halv uke si og da sa han at jeg hadde snart eggløsning. kan dette være en spontan abort? har hatt veriable mens perioder til vanlig men aldri over 1uke for tidlig. da er det bare snakk om ett par dager. hjelp...redd
Expat Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Det er jo noe som heter festeblødning. Ta det litt med ro nå, og se om dere kommer til IKM uten ordentlig mensblødning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå