Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Venter fortsatt på svaret ditt på denne; http://www.dinbaby.com/forum/thread/140116657
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Sende den til meg på pm eller still spørmålet uten å være anonym... Er så jævla dritt lei feige anonyme som ikke tør å stå for hva de sier...
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Har forresssten ingen datter og skal ikke ha flere barn...så bare idiotisk i å spekulere i et spørmål som aldri vil skje....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Ba for deg, neffi. Du trenger ikke bevise noe for noen her.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv.. Makan til navlebeskuende uttalelse.. Jeg gir egentlig en blanke faen i hva andre måtte mene om det ene og det andre, men at det finnes mennesker som går så langt at de kaller andre for drapsmenn og det som verre er fordi de mener noe annet, er søren meg lavmål.. Synes dere som gnåler om dette gang på gang nå skal la andre ta sine valg og holde meingene deres for dere selv.. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Ikke HI skriver 22:46 "Synes dere som gnåler om dette gang på gang nå skal la andre ta sine valg og holde meingene deres for dere selv.." HVORFOR skal vi holde meningene våre for oss selv i en debatt (til og med en debatt hvor vi er spurt om vår mening)? Mener du at bare EN side skal ha rett til ordet i debatten - slik at det blir lettere å oppnå enighet?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 KJære deg.. Det finnes mange måter å ha en diskusjon på.. Saklighet er et nøkkelord.. En kan mene hva man vil, men å kalle andre mordere og drapsemenn og det som verre er, er ikke saklig, bare barnslig og dumt..
malingus Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Jeg har svart i tråder som var myntet på meg! Synes jeg har vært svært så saklig! Jeg kaller alle som har begått drap drapsmenn. Er det ikke det man kaller en person som har begått et drap? I mine øyne er abort drap, derfor skriver jeg det jeg skriver. Ikke for å støte noen! Absolutt ikke! Skjønner at mange synes dette er et vanskelig tema. Men nå snakker vi faktisk om hva som er et drap og hva som ikke er det. Siden vi har forskjellig syn på dette, blir det en vanskelig debatt, hvor vi høyst sannsynlig ikke blir enige. Hvis jeg dreper naboen din på 86, vil du dømme min handling og kalle meg drapsmann. Jeg sidestiller et foster på x antall uker med din 86 årige nabo! Nei, jeg ser ingen grunn for å holde meningene mine for meg selv, når jeg blir spurt om noe!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Ja du har vært saklig, Neffi deromot har uttalt at hun ville ha gjort noe ulovlig og bestemt over en annen kropp, uansett så vet jeg at du ikke har den samme mening. Svarte deg nettopp i den andre tråden. Jeg vil ikke kalle deg direkte for abortmotstander selv dine meninger, for følger du kristene verdier vil det si du ikke dømmer og vil gi din støtte til folk i nød, derfor vil jeg tro du handler annerledes når du står overfor et liv som trenger din støtte enn å kalle det folkemord. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #10 Skrevet 17. mai 2009 Kristne verdier er også å tale sannheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå