Gå til innhold

tusen takk..

Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

Skrevet

ditt helvetes drog av en russ som ødela dagen for fireåringen min når du kasta egg på han. tusen takk for at du sørga for at han var kjempeskuffa og lei seg, og storgråt. håper du er virkelig stolt av deg selv. guttungen hadde gleda seg til toget i hele dag, selvfølgelig måtte du jo bare fucke opp det for han. måtte du brenne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, sikkert grusomt for han:-(

forbanna russen! de kan ta hensyn synes jeg.

går jo gjerne på selvfølelse i den aldreren der.

Skrevet

Jeg er selv russ i år, og har ikke alltid oppført meg like pent, men å kaste egg på et barn kunne aldri ha falt meg inn. Det slemmeste jeg har gjort i år er å sprute mormoren min i håret med vannpistol (på en varm sommerdag).

Skrevet

at de spruter litt vann har jeg ingen problemer med, men egg?? pappaen sendte en mail til avisa han, og jeg skal ringe rektor på skolen russen hører til og levere en klage. guttungen forsto ingentinghan, var bare lei seg. ville ikke se på russekorta søstra hadde samlet til han heller. har så vondt av han. var flere andre som fikk egg på dresser og bunader og. fikk høre litt senere at russen hadde kasta vann og sagflis og. jeg var ikke der, var hjemme med veslefrøkna, men hadde jeg vært der trur jeg nok at jeg hadde funnet ut hvor russetoget slutta og tatt fat vedkommende.

Skrevet

er absolutt ikke all russ som er ille nei, men det er så typisk at noen må ødelegge for alle. dreier seg om et par, tre stykker dette. leit for resten av kullet som automatisk får dårlig rykte pga dette her.

Skrevet

Men kullet i år har vært "verstinger", sies det... Så ikke usannsynlig at det er langt flere som har gått langt over streken i år sammenliknet med andre år. Bare ved min vgs har det vært 50 % fravær i samtlige undervisningstimer siden midten av april, og det ér faktisk ganske urovekkende, spesielt med tanke på at vi nå har kommet opp i 3 skriftlige eksamener...

Hvorfor kastet de egg, forresten? Og beklaget de seg heller ikke?

Skrevet

Aner ikke hvorfor de kastet. de hører til på landbruksskolen, ikke at det egentlig har noe å si. Noen beklagelse var det ingen som fikk. gav vel faen tenker jeg. ja, synes det har vært mye mer bråk med dem i år enn før om åran. bla. nedbrent russecamp etc.

Skrevet

vi bor i steinkjer, og det var russ fra mære landbruksskole som kasta. mulig jeg henger ut her nå, men det får heller være. BArnehagen til poden har tur dit nå snart, og lurer på om jeg ikke skal lete opp rektorkontoret, eller kanskje det bare er greiere å ringe. er ikke rett at unger skal få ødelagt 17 mai på den måten der:( helt fra han kom hjem og til han la seg var han lei seg, smilte nesten ikke, gikk bare og stura.

Skrevet

Åååååå!!! Nå fikk jeg helt vondt!! Stakkars gutten.

Forbannade drittunger noen av russen, å plage andre er vel ikke en normal måte å feire at man er ferdig med skolen!!!!

Skrevet

nei, du sier noe. kan ikke huske at det har vært sånn før om åran. sto jo familier med spebarn i vogner rundt omkring og, var ikke langt fra at noen fikk egg oppi vognan. jeg regner meda t det vil bli etterspill av dette, var jo ikke bare vi som ble berørt av det. når folk må sende dresser og bunader til rens pga av tankeløs rens, går det for langt. renseriregningan burde nevnte russ fått betalt. Egentlig burde de troppe opp på døra personlig og be om unnskyldning! ok, det var kanskje å dra den langt, men er provosert hinsides det meste nå.

Skrevet

Ja, herregud det skjønner jeg godt at du er!! Ble skikkelig sinna sjøl!

Lille gutten som sikkert har gleda seg lenge, og får alle forventningene knust av noe så tåpelig. Håper dere tar kontakt med skolen, de ungdommene fortjener å få kjenne på noen konsekvenser.

Skrevet

skal ringe dem, så får det bli opp til skolen hvordan de velger å håndtere det. Konsekvens bør det bli, russ er pr. definisjon voksne, og da blir det helt feil om de skal slippe noe form for reaksjon. Pappaen hadde han på armen så han skulle få se ordentlig, poden var kjempegira, "nå kommer de!!!" kosa seg masse. så kom landbruksskolerussen, og eggan. Traff han i panna og på låret, på nye fotballshortsen han er så stolt av. ikke tror jeg egga var direkte ferske heller, lukta grums av shortsen og håret hans. Han storgråt, og ville bare hjem. Gikk litt bedre når han fikk is, men gikk ikke over helt. håper han har det bedre i morra, skal ta en prat med barnehagen om humøret hans ikke er på topp. han tar sånt så tungt og, så blir jo kjempelei meg jeg og.

Skrevet

Ble litt lei meg jeg også!

Håper det går over til i morgen. Nå er heldigvis den teite russetida over i alle fall!!

Skrevet

jepp, og håper neste års russekull har litt mer folkevett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...