Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en liten gutt på snart 6 mnd. Han har sove hele natten siden han var 2 mnd.

Tror dere han kommer til fortsette å vere flink?:)

noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 5 1/2 mnd, og har sovet hele natten siden hun var 3 uker gammel. Vi har hele tiden vært forberedt på at dette kan snu, men det har ikke gjort. Så vi håper det holder videre også. De fleste jeg har snakket med om det sier at når det ikke har snudd nå, så gjør det mest sannsynlig ikke det. Men jeg tørr ikke tro helt på det enda...hehe...Føler jeg må være forberedt...

Skrevet

Hei!

Her sov h*n hele natta fra h*n var 2 mnd. Helt til kl 07.30-08.00. Sovna ca kl 20 på kvelden.

Etter ca 4 1/2 mnd, begynte det å snu.. Våkna plutselig kl 6, og var lys våken! Sånn har det vært siden, og h*n er nå snart 6 1/2 mnd... :-(

Har begynt å lagt h*n kl 19, for våkner kl 6 uansett. Tenkte at det kanskje var pga at det ble lyst ute, så vi har nettopp handlet lystett rullegardin. Får se om det hjelper...

Skrevet

hehe, ikke så lett å si! Men det jeg ofte hører fra erfarne småbarnsmødre er at dette med søvn vanligvis går i faser, og at det plutselig kan snu om...F.eks ved separasjonsangst rundt 8-9 mnd alder, når de lærer seg å reise seg opp, krabbe osv..

Men det kan jo hende at du er velsignet med en notorisk syvsover, hvem vet;)

Skrevet

Jenta mi sov "voksennatt" (23-6.30) fra hun var 9 uker (og etter det økte vi gradvis natta hennes sånn at da hun var rundt 5-6mnd sov hun 19-07) og det har hun gjort helt til nå, kun unntak når hun er syk eller vi er bortreist - 4år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...