*LillaMeg* Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Noen som kan se hvor i alle dager lommeboken min er? Eller kommer med foralg.. Kan rett og slett ikke finne den, og jeg holder på og bli gal.. Lett over alt føler jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Jeg ser ikke stort, men sist jeg mistet lommeboken min så lå den på innsiden av fôre på veska. Hadde blitt hull i en innerlomme på veska, og det fant jeg ikke ut før et par måneder etterpå Også har det jo vært 17. mai idag, og du har muligens hatt på andre klær????
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Fant den ikke før jeg tok på finstasen.. Men skal hvertfall sjekke innelomma og foret på veska.. Takk.. Håper jeg finner den, er så tiltak og måtte få nytt førerkort, bankkort og div..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Kan det være en jakke du har brukt, som du bruker såpass sjelden at du har glemt at du kanskje brukte den nettopp?? Det skjedde nemlig med mannen min han lette i alle jakker bortsett fra en, fordi han brukte aldri den jakken, trodde han. Men vips der lå kortmappa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå