gordingoingslim Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Sitter her med en sånn mensenlignenede ubehag i underlivet..sånn jeg pleier å få rett før mensen og sånn jeg husker sist fødsel startet...ikke vondt, men veldig ubehagelig og spesielt siden jeg er kun 27 uker på vei. kommer og går likssom..og har holdt på i noen timer nå..flere som har følt det sånn???
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Kan det være kynnere??? Høres slik ut..
gordingoingslim Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 Men skal ikke kynnere kjennes i hele magen? jeg kjenner dette kun i undelivet..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 les her: http://www.babyverden.no/templates/Article____17772.aspx * Jeg tror ikke det trenger å kjennes i hele magen nei...
Tigerpote Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hadde fæle menssmerter gjennom hele 1. tri, men det har heldigvis forsvunnet. Har også hatt blødninger i tillegg til smertene, det var ikke noe gøy. Men alt ser ut til å være bra, var på ul på fredag:-) Vil tro det er kynnere ja, siden du er såpass langt på vei. Til meg var det livmora som strakk seg og vokste visstnok... Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå