Gå til innhold

Jeg skal bli tante...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott for dem, trist for oss..

Men sånn er det bare..

Får begynne å strikke til den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og..vel...ja...veldig leit for dåkker :(

Må ikkje strikke alt du syns e fint te din lille te dette tantebarnet då! Om ikkje lenge trenge du nok å begynne å strikke te degsjøl :) Må jo spare litt på det fineste mønstrene te då!!

*klem* (hvis du hadde lyst på ein)

Skrevet

Takk..

Føler meg så grusom her jeg sitter med tårene nedover kinnene..

Skrevet

Hei=)

ja, jeg skjønner deg veldig godt og det er lov å la tårene trille når du skal bli tante og ikke mamma..... det syntes jeg ikke er rart.....

vet liksom ikke om jeg skal si gratulere eller ikke.....

det er ikke lett......

StOOOOOOORRRRRRRR klemm fra meg=)

Skrevet

Du finnes ikkje grusom...bortenfor din egen sorg og fortvilelse, så e du jo glad på deres vegne?!?! Men du har fullstendig lov te å vær lei deg og fortvila fordet om!! Me e sammensatte vesener, ergo me e i stand te å føle flere følelser på ein gang. Me e nødt te å arbeide oss igjennom ein følelse om gangen. Du e "bare" misunnelig..ikkje sjalu..! Så slapp av, vær lei deg, ta deg tid te å vær lei deg og stell litt godt med degsjøl om du kan! Når du får alle negative følelsene litt på avstand så vil det bli lettere å se det bildet sjøl :)

Skrevet

ÅÅÅÅ - og jeg ser bare ingen løsning heller!!

Jeg klarer bare ikke å se når jeg skal bli mamma..

Det er hvertfall 1 år frem i tid, etter neste sædprøve - og ventetid på Riksen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet

Slik du skriver det virker det som du synest det er skikkelig tragisk at du skal bli tante..

Men forstår jo hva du mener..Lykke til med videre prøving.Vær glad du blir tante ,tenk om de også måtte slitt og du heller ikke ble tante.......

Skrevet

Folk føle det dei føle, og det e heller ikkje alltid en e så flink å ordlegge seg når en e litt overvelda av allslags følelser. Så hu syns nok det e kjempe å bli tante!! Men lov å vær lei seg fordet da!!!

Me trenge da ikkje vær følelsesmessig invalide bare for det e det me "burde" i gitte situasjoner...

Skrevet

blirjegsnartmamma.blogspot.com :

Jeg føler sååååååååå med deg:(

Fikk vite i forrige uke at jeg skal bli tante

(de har vært sammen i 1mnd og det klaffet på første forsøk!!!)

I tillegg har jo søstera mi nesten aldri ønsket seg barn, og jeg har ikke snakket om noe annet enn barn hele livet mitt...

Så jeg vet virkeli hvordan du har det, jeg gråt mine modige tårer når jeg fikk vite det..kjempegla på hennes vegne (selv om det kanskje ikke virket sånn når hun ringte meg) men kjempetrist på mine vegne:(

Vi får håpe det klaffer fort for oss, slik at vi kanskje kan gå gravid sammen med søstrene våre (eller bror?)

Skrevet

Er veldig glad på deres vegne, de fortjener det jo!

Har vært gift lenger enn oss også..

Er bare trist på mine egne, fordi jeg ikke blir gravid.. Ikke FORDI de er det..

Håper det klaffer på mirakuløst vis iløpet av sommeren.. At det plutselig skjer noe.. Men jeg tror vi bør ha en 1 års plan (hvertfall) da det nok blir prøverør på oss (sånn som situasjonen er pr idag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...