moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Vi har vel forsåvidt bare 1 bil. Den er min, eller den står på meg, men det er jo begge sin. Sambo står som deleier. Men sambo har jo firmabilen. Den bruker han på jobb og noen ganger når han kommer hjem. Andre ganger tar han hurtigbåten, det er raskere, billigere og masse mer avslappende =) Da har de som er ansatt hos han bilen hans i helgene på jobb og så henter og leverer jeg han på kaien. Det går som regel greit.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Vi har 2 biler. Hadde nok ikke trengt det om vi begge hadde jobb i by kjernen, men samboern har 4 mil til jobb, og det går så og si ingen kollektiv transport hverken i by-kjernen eller dit han jobber.
yasmina Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 2 biler, hade ikke kalrt oss uten siden vi bor passe langt uti oerkenen
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 Vi er heller ikke blandt dem som hadde klart oss uten bil eller med en bil når vi begge er hjemme og jobber. Det går kun skolebuss forbi her. Jeg leverer barna i bhg 1-2 mil (litt usikker) og så skal jeg på jobb 4 mil andre veien. Og jeg bruker bilen på jobb. Skal jeg handle er også nærmeste butikk et par km lenger enn bhg. Og der går også bussen fra om jeg skal ta bussen til "byen".
metaMORfose Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Vi har faktisk 3 akkurat nå. Den ene skal selges. Egentlig skal to av dem selges, for jeg ønsker meg en stor bil nå som vi har 3 barn. Stor og trygg med stor bagasje. Ser på en Volvo, men vi får se. Penger betyr egentlig ikke så mye, men jeg synes det er så dumt å bruke veldig mye penger på en bil..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå