Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg kjenner det med denne babyen. Koselig følelse - enn så lenge... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kjennes hikking ut? Klarer du å beskrive det for meg? Ser flere som skriver at ungen hikker, har nok ikke kjent det selv for jeg klarer å skjønner hvordan man kan kjenne det... Er så nysgjerrig!

Skrevet

Du som har kjent hikking hvor langt er du på vei? Og som personen ovenfor spurte om, hvordan kjennes det ut??

Gjest eelis+spire
Skrevet

*hive seg på den nysgjerrige bølgen*

Fortell fortell! :-D

Skrevet

fortell :-D

jeg er 29uker på veg, enda ikke kjent noe til hikking. Hvertfall ikke som jeg har oppdaget :P

Skrevet

Hikking er koselig ja.... Små små dunk i magen som kommer helt jevnt. Begynner å tenke på en klokke som tikker. Jeg synest det ikke kan sammenlignes med sparkingen.

Er forresten 27+6. Kjente første hikkingen med dette barnet for ca en uke siden

Skrevet

Her hikkes det også jeg er 24+3 i dag men har kjent hikking i lit over 1 uke...begge de to andre hikket også mye i magen, det er så koselig å kjenne...nesten som mr hiccup til tider

Skrevet

Jeg er i uke 26.

Som nevnt er det som bittesmå jevne "dunk". Det er ikke før man merker regelmessigheten at man skjønner det er hikke, for det kan kjennes som små kjappe bevegelser også (eller spark innover som ikke kjennes så godt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...