Gå til innhold

Sover dårlig???


SVENDELINE

Anbefalte innlegg

Jeg forstod at jeg er gravid siden jeg ikke fikk sove en natt igjennom, har stadige oppvåkninger gjennom natten. Det hadde jeg i mitt siste svangerkap også, men bare i siste trimester. Det første svangerskapet sov jeg bra. Dette er et ganske stort problem siden jeg blir så trøtt og sliten om dagen, syns jo det begynte alt for tidlig denne gangen. Er det noen som også har det sånn, og også kanskje vet hva det kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Aner ikke hva det kommer av, men jeg sover også usannsynlig dårlig. Våken nesten 5-10 gange i løpet av natten. Utrolig slitsomt, en blir jo så uopplagt. Særlig når en er sliten/trøtt i bøtter og spann fra før på dagen, så får en liksom aldri hentet seg inn. Varte det hele svangerskapet ditt sist? Da er jeg bekymret nå, altså. Jeg håpet det gikk over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slitsomt er det. Jeg fikk det ikke sånn før de siste ukene forrige gang... syns det begynte litt tidlig denne gang gitt:-/ Får du hjerte bank og er urolig i kroppen??? Det er jeg, og drømmer masse når jeg sover.. Håper det snart går over snart jeg også:) Har en jobb som krever at jeg er utvilt, så derfor ble jeg sykemeldt i dag. Da er det mulig å få sove litt ut på dagen kanskje!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner 1gang hver natt av at jeg må gå å tisse, noe som er uvanelig for meg. og noen få ganger våkner jeg opp på morgenen av at jeg er ekstremt sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også svært dårlig. Har to barn fra før, men har ikke hatt det sånn med dem. Helt merkelig...Veldig sliten utover ettermiddagen og helt konk til barnetv hehe. Utrolig hva et sånt lite knøtt kan gjøre med mammsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (tror) jeg er gravid nå (krysset var så svakt i dag at det er mulig det bare var innbilning, skal sjekke igjen i morgen), og har sovet dårlig siden unnfangelse. Jeg mista for et par måneder siden, hadde det likedan da også, sov dårlig fra unnfangelse og et par uker utover. Og med å sove dårlig mener jeg at jeg lå våken 50% av natta, var dødsliten men kunne bare ikke sovne, kjempefrustrerende! Denne gangen trodde jeg det var pga stress på jobben, men ser ut som det er pga graviditet denne gangen også! :D Har vært litt bedre de siste nettene så jeg håper det går seg til, hvis ikke kan dette bli slitsomt, men så lenge lille spire holder seg frisk skal jeg lett holde ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er ikke bare meg??! Jeg sover utrolig dårlig for tiden; føles som jeg er mer våken enn ikke, og som du nevner, når man har barn fra før, er det så viktig å få nok søvn. Jeg tror det hjelper ikke når det er lys ute hele natten, og jeg får trent mindre enn før fordi jeg er så slitten. Skal virkelig prøver å komme i gang med trening igjen i denne uken, og ser hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...