Gå til innhold

Kritikken mot Synnøve Svabø..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det var på sin plass? Eller synes du at hun gjorde en bra jobb?

Jeg synes ikke hun var egnet som kommentator. Greit at man blir giret og overveldet, men som kommentator bør man spare seg for enkelte kommentarer. Dessuten skravlet hun så mye at jeg omtrent ikke fikk med meg annet enn gnålet hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av kommentarene var både direkte "slemme" og unødvendige, men alt i alt synes jeg dama er tøff, og jeg tror det bare er sunt å sprite opp Mgp litt iblant. Synes hun gjorde en bra jobb, igrunn, morsom er hun jo, uansett! Misunner dessuten hennes selvironi!

Skrevet

Syns det var litt masete, men ble ikke irritert. Hun er jo seg selv - på godt og vondt ;-)

Skrevet

Sitter og ser MGP, igjen, og hun har nettopp snakket om Glufsa til en deltaker;)

At hun er seg selv får være, men synes ikke hun passet til dette konseptet:) Gi meg JP;)

Skrevet

mulig jeg er hardhudet, men jeg synes ikke de var så ille jeg da hihi.

mulig det var pga synnøve svabø er synnøve svabø;-)

Skrevet

Ble forbanna... Hadde jo lyst å høre hva folk sa... Toppet seg dæ ho snakket bull shit mens vi fikk de norske stemmene....

Syns de ødela litt av opplevelsen...

Skrevet

Jeg syns hun var masete, skravlete og hun kunne spart seg for mye av kommentarene sine.

Håper hun ikke skal kommentere til neste år og om hun skal kommer jeg også til å bytte kanal til sverige.

Skrevet

Jeg ble irritert på slutten. Da tok hun vel mye av. Ville heller hatt med det som skjedde på scenen enn hennes utbrodering om tennissokker i bh'en. Men ellers syns jeg ikke hennes kommentarer var noe "slemmere" enn Jostein Pedersen sine var da han kommenterte...

Skrevet

Hun hadde her muligheten til å vise at hun kunne være noe annnet enn en stuntreporter, og det klarte hun ikke. En god gp kommentator skal være syrlig og småfrekk med varma. Ikke uten grunn at de engelske kommentatorene er super populære blandt gp fans verden over.

Problemet med hennes kommentering var timingen, og for lite planlagte kommentarer. Hun klappa ikke igjen når de ulike landene gav poeng, og maste noe veldig.

Skrevet

Hun var ubegripelig masete og jeg syns kritikken er vel fortjent.

Det var jo mer SynnøveGP enn MGP til tider.

Hun slet med timing, hun slet med riktigheten i endel kommentarer og vitsingen ble både overdrevet og litt påtvunget. Jeg ble ikke imponert.

Skrevet

Definitivt glad i å høre stemmen sin. Vulgæritetene overlever jeg. Herregud liksom. Det er en øy som heter Glufsa rett utafor her:)

Skrevet

Jeg ble irritert mot slutten. Hørte jo ikke noe annet enn kjeften hennes når siste halvpart av landene skulle gi sin stemme. Kjeften gikk jo i ett til og med da Alexander skulle opp og motta prisen sin, ødela jo hele stemningen! Et under at hun ble stille da han begynte å synge..

Skrevet

Kommentarene bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, men den konstante skravlinga hennes gikk meg på nervene. Hørte jo ikke noe annet enn hennes stemme.

Skrevet

Hun maser så jævlig at jeg endte med å se på programmet uten lyd. Hun er ikke egnet som kommentator.

Skrevet

Velfortjent kritikk. Det var utrolig irriterende at hun ikke klarte å holde kjeft et sekund. Byttet kanal til svensk tv, der var det mye bedre. Små, syrlige kommenrarer på de rette stedene, og de holdt kjeft når andre snakket.

Skrevet

Oooo, har det vært kritikk mot henne et sted? Herlig! Holdt på å få fnatt av at hun snakket oppå alle! Særlig når de norske stemmene skulle gis, jeg hørte ikke ett ord av hva de sa, og det var noen kommentarer rundt det at Norge hadde vunnet skjønte jeg, det ville jeg gjerne ha hørt! Går det an å være så ego?

Skrevet

Jeg synes hun var altfor masete... Ble helt ør i hodet av gnålet...

Skrevet

Svabø er Svabø, jeg var ikke overraska for å si det slik, det er Nrk som har hovedansvaret her etter min mening. Hun var jo bare seg selv, noe som ikke helt passa i denne sammenheng.

Synes i grunn hun har fått nok pepper. Noen liker det, men enda fler får spader av den type humor og kommentarer.

Skrevet

Det eneste som gjorde Grand Prix levelig var Synnøve. Jeg er litt forelsket.

Skrevet

Likte henne jeg. Men ble litt mye prating på slutten.Endelig en kommentator en kunne le av.

Skrevet

Hun hadde kanskje drukket litt mye sjampis??

Herlig at hun har fått så hatten passet for den jobben hun gjorde i går, herregud så elendig!!

Skrevet

Jeg synes den dama har vært oppskrytt og hypet opp fra dag èn. Hun er absolutt ikke morsom, bare teit og flåsete. Dessuten virker hun stokk dum.

Jeg så ikke hele sendingen, men av det jeg så, synes jeg hun ødela mye med teite og upassende kommentarer, altfor mye skravling og i det hele tatt.

Synes generelt hun har utspilt sin rolle for årevis siden, om hun i det hele tatt burde hatt en rolle i media til å starte med.

Skrevet

Synnes hva huns sa var greit, selv om jeg absolutt ikke hadde noe som helst behov for å vite at hun var andpusten fordi hun hadde løpt masse trapper for å gå på do.

Det som var ille var at hun holdt jo aldri kjeft.

Snakket over absolutt alt som ble sakt i Moskva.

De enste gange hun holdt kjeft var da hun burde ha snakket, og det var under introen hvor hun burde fortalt hva sangen som kom handlet om.

Hun får terningkast 1 av meg.

Skrevet

Jeg har egentlig sansen for Svabø, men vettu meg hva... i går irriterte hun livet av meg. Først fordi hun forsøkte halvhjertet å være spydig uten at jeg liksom helt skjønte hva hun var spydig for (jeg hatet Jostein Pedersen og spiste kake da han slutta, men frekkhetene hans var faktisk overkommelige i forhold, han hadde jo som regel et poeng med det han sa selv om jeg ikke er enig i måten han sa det på), deretter når hun viste seg å mangle all mulig kunnskap rundt tema mgp; jeg savnet rett og slett en "nerdekommentator" som kunne sitte og sammenligne med finalen i 64 og vite på stående fot hvem som vant og tapte og hvordan trendene har gått oppigjennom. Dessuten synes jeg det er kommentatorens plikt å opplyse om hva sanger som ikke synges på norsk eller engelsk handler om, for det er veldig vanskelig å bestemme seg for å like en låt når man ikke vet noe som helst om hva teksten sier.

Og ikke minst så skulle hun holdt kjeften sin under stemmegivinga. Det er greit med noen saklige kommentarer innimellom hvert land, men å prate i munnen på den som deler ut stemmer er bare idioti. Uavhengig av om Norge leder med hundre-og-snørrogførti poeng. Noen vil faktisk høre hva som blir sagt, ikke informeres om programlederens puppestørrelser. Det er greit å bli glad når man innser at det går veien, men man trenger faktisk ikke å ødelegge for de som ser på MGP for å få med seg showet bare fordi man blir glad. Makan!

Nei, jeg vil ha tilbake Per Sundnes jeg :D

Skrevet

Av og til er det på kanten til hysterisk festlig at noen kaller andre stokk dumme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...