Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 ... Vikarer har rett på permisjon, og fødselspenger?? Og hvor lenge må man eventuelt jobbe da for og få det??
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 det varierer nok litt fra vikarbyrå til vikarbyrå.. Sjekk hjemmesiden deres og les i Personalhåndboken.. Sjekket manpower nå, og det er ikke noe annet enn NAV sine regler - du må ha jobbet i 6 av de siste 10 mnd for å få penger.. Det er jo NAV som betaler, ikke arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Oki, så hvis jeg da er vikar i kommunen, så får jeg sikkert fødselspenger... Er godt og vite:) Tusen takk for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 all inntekt man skatter av er grunnlaget de regner foreldrepenger fra. samme om du er vikar eller fast ansatt.s¨lenge du har jobbet minst 6 av de 10 siste mnd har du lik rett på penger.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk for svar, da får jeg bare melde meg som vikar.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå