Gå til innhold

Å hjelpe meg, bekkenet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt. Etter sist svangerskap har jeg aldri blitt kvitt bekkenplagene mine. Så det ante meg at denne gangen kom jeg til å få de tidlig+ at de kom til å bli mye værre.

Å slik har det blitt, bekkenplagene startet rett etter positiv test. Nå er jeg 13 uker på vei, i dag har jeg nesten ikke klart å gå. Er det virkelig mulig.

heldigvs er det vert det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, det er den verste smerten (som ikke fører til noe godt) som jeg har kjent, men ble vkitt den enne så lenge ved å gå til behandling hos kiropraktor.

Altså mitt råd, kom deg til kiropraktor snarest!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Slik har jeg det også. Det er det første graviditets-symptomene jeg får og det siste som går. Jeg har heller aldri blitt helt bra i bekkenet etter det første barnet vårt for 6 år siden. Denne gangen ble jeg sykemeldt nesten med en gang. Syntes synd på mannen min...Jeg får rett og slett veldig kort lunte av å gå og ha smerter nesten hele tiden...Ja, jeg trøster meg jo med at jeg har noe helt fantastisk i vente:)

Skrevet

Huff da Trynemor, håper du blir sykemeldt i alle fall! Bekkenet mitt har blitt mye bedre siden sist vi møttes, nå gjør det bare vondt noen ganger og det er absolutt til å leve med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...