Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Kort fortalt. Etter sist svangerskap har jeg aldri blitt kvitt bekkenplagene mine. Så det ante meg at denne gangen kom jeg til å få de tidlig+ at de kom til å bli mye værre. Å slik har det blitt, bekkenplagene startet rett etter positiv test. Nå er jeg 13 uker på vei, i dag har jeg nesten ikke klart å gå. Er det virkelig mulig. heldigvs er det vert det
chiquetita Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Stakkars deg, det er den verste smerten (som ikke fører til noe godt) som jeg har kjent, men ble vkitt den enne så lenge ved å gå til behandling hos kiropraktor. Altså mitt råd, kom deg til kiropraktor snarest!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Slik har jeg det også. Det er det første graviditets-symptomene jeg får og det siste som går. Jeg har heller aldri blitt helt bra i bekkenet etter det første barnet vårt for 6 år siden. Denne gangen ble jeg sykemeldt nesten med en gang. Syntes synd på mannen min...Jeg får rett og slett veldig kort lunte av å gå og ha smerter nesten hele tiden...Ja, jeg trøster meg jo med at jeg har noe helt fantastisk i vente:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Huff da Trynemor, håper du blir sykemeldt i alle fall! Bekkenet mitt har blitt mye bedre siden sist vi møttes, nå gjør det bare vondt noen ganger og det er absolutt til å leve med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå