Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer..:) Hva gjør dere når dere er på besøk eller på butikken og spedbarnet begynner og gråte sånn helt plutselig,og ikke er til og trøste?

Har vært på 17 mai besøk hos ett vennepar,og mini har suttret og gråt hele tiden:( slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er han til å trøste, men kan være jeg må prøve mye rart. Har som regel kontroll på sultbehovet siden han er ganske klokkeinnstilt (og vi da stort sett er hjemme når han skal spise), men prøver smokk, bære litt (i stedet for å ligge i vogna i butikken feks), hjelpe til å sovne ved å kose litt i fjeset hans eller liknende. Evt låne ham til noen andre, så han får litt "spenning". Tror ikke det har hendt at han har grått "uten grunn" - dvs det kan være grining ei stund hvis han strever med luft/bæsj, men da roer han seg med en gang det er over. Utenom det så hjelper det som regel med noe, enten det er som nevnt bæring, litt underholdning eller hjelp til å sove.

Skrevet

Nå har jeg en rolig kar da, som sjelden får sånne skrikeanfall, men de gangene det har skjedd fungerer det at jeg tar ham med bort litt, unna alle andre.

Gjerne kjøle ned litt om han har skreket så mye at han har blitt helt svett...og så kan vi snakke litt og kose litt, og få ham til å smile, og så kan vi fortsette med det vi holdt på med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...