Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Har termin om et par dager, så vi ville heller ha besøk her enn å dra bort. Det var kaffebesøk, så familien var flink å ta med kaker, fikk hjelp av min mor til å gjøre istand. Det var super hyggelig MEN når alle skal sitte å diskutere å komme med sine meninger om når fødselen starter (10 forskjellige meninger fra "eksperter"), når det skjer, hvordan, hva man skal kjenne etter o.l. så blir jeg ganske sliten. "Du må ut å gå en laaaang tur" "nei hun må da for all del sitte inne å lade opp krefter" osv. Er en forvirret førstegangs som liksom skal ta det med ro å glede meg... Fikk et par skikkelige kynnere under kakespisingen, ble helt varm og klam å jeg måtte konse om å puste... "neida ingen rier dette her, da hadde du ikke klart å sitte slik". Var ikke noe vits i å prøve å forklare at jeg har det slik om dagen, formen er opp og ned som en jojjo.. for alle har jo så sterke meninger å det JEG kommer med er jo bare tull, jeg er jo så uerfaren å aldri gjort dette før... Hmm... men er det ikke min kropp da? Sitter her å er ør i hodet.. joda, alle var enig i at fødselen starter i natt, så de skal være våken å vente på tlf om når vi drar til føden.. helt seriøst!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Husker at jeg rett før termin sa i fra at jeg IKKE var intressert i å høre andres fødselshistorier. Det er utrolig hvordan en høygravid mage får enkelte andre kvinner man ikke en gang kjenner så godt - til å bli alt for fortrolige. Klem fra meg også.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 det er slitsomt når alle skal dele sin" viten" du har helt rett, det er din kropp og selv om du er førstegangsfødende så kjenner du deg selv best. hvis noe skulle skje idag ville jeg ikke ringt før barnet er ute jeg.. så slipper du mer mas . sender en klem jeg og og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå