moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Begge barna har vært heller furtne og sure =( Når vi kom hjem fra tog og leker, og knapt hadde fortært maten, måtte sambo og jeg løpe til andre enden av beite og lete etter en syk sau. Vi kunne ikke redde sauen, så da måtte vi fange lammene. Prøv selv og løpe etter 2 små lam ute i en svær eng med terreng, trær og små bekker.. He he sikkert god underholdning for de som så oss da =P Når vi så kom opp igjen måtte sambo bare reise. Han ble kjørt til kaien av svigers. Da sitter jeg igjen med 2 trøtte barn som gråter. Mens jeg legger lillebror ligger storesøster i sofaen og spyr. Og hun ligger bare i det!! Ååååååå gjett om jeg er sliten!! Jeg tror kanskje jeg skal vurdere å legge meg snart =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Oi, trodde jeg var sliten, men det høres ut som du har hatt det værre. Håper du får en fin kveld og god natt. Håper for din del at storesøster er frisk i morgen, at det bare var resultat av for mye is og kaker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 Ja jeg er heller sliten nå!! Tenkte jeg skulle prøve å komme meg tidlig i seng, slappe av og sove godt =) Jeg regner med at hun bare er litt kvalm av kaker, is, masse middag og noen runder på trampolinen. Hun begynte bare plutselig å gråte og sa hun hadde vondt i magen etter kvelds som idag var et lite kakestykke. Jeg sa hun kunne legge seg litt i sofaen og der kastet hun opp mens jeg la lillebror. Er det rolig til imorgen sender jeg henne i bhg.
metaMORfose Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Stakkar deg! Dager som 17.mai er i overkant stressende i seg selv om man ikke skal løpe etter lam og syke unger. Håper du har det bedre i dag, Moota!!!!!! Klem fra meg
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 På toppen av dette! I tillegg til dette, som var mer enn nok skulle jeg selvfølgelig ikke få en god natts søvn i natt!! Jeg sov før kl. var 23. Lillebror gråt ca kl.24 og jeg var inne. Tror jeg duppet av en stund før jeg igjen våknet. Mageknip, uvel, varm og skikkelig dårlig!! Etter en stund våken kjente jeg at det rumla og rumla og styrte i magen. Måtte ut på do hvor jeg ble sittende i ca 30 min...... Når jeg hadde lagt meg ble jeg liggende en liten stund, og når jeg nesten var vekke igjen hørte jeg at storesøster dunket hodet i veggen. Det ble gråt og jeg tumlet meg opp trappa. Blåste, koste og tumlet meg ned igjen. Sovnet ganske kjapt etter dette og våknet helt langt vekke når kl. ringte i morges =/ Det er jo typisk når jeg først kommer meg tidlig i seng en dag =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå