snartmammapåny Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 FAKE!! Bestilte for noen mnd siden. Sålene er harde, dempingen er knall dårlig, og plastiken i selve skoen er hard. Ikke mye som minner om Nike kvalitet på de skone iallefall. I tillegg var skone merket med Nike+ og skal da ha rom i sålen til Nike+ sensoren, men det var det ikke. Sendt de et par eposter og forhørt meg om de faktisk mener at dette skal være gode sko, ikke fått noe svar. For i omtalen så er det jo så voldsomt hvor de skryter. Ikke akkurat å anbefale, betal heller det doble (++) og få et par som du garantert blir fornøyd med fra en sportsbutikk. Eneste positive var at jeg slapp å betale mva... men det var dritt sko!
Nelly79 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 Hmm, det var dumt. De hadde så mange tøffe sko... Takk for svar..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Sko er tollfritt. Prøv footlocker.com
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Jeg har handla der og er fornøyd med de jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå