Simen og Julie Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 blir befruktet eller lignende bare 6timer etter sex?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Nei, det kan du ikke. Men noen kan jo merke at det fester seg, men dette skjer jo først etter noen dager.
Simen og Julie Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2009 kjekt å vite:D da er det vel bare eggløsnings stikking?
Vimsetrollet Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Tja... jeg kjenner noen som bare visste at "Nå blir jeg gravid," men jeg har ikke hatt det sånn.
Simen og Julie Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 jeg husker med første mann så sa jeg til sambo etter vi hadde sex at nå blei jeg gravid... men jeg tør ikke håpe for mye... blir litt domt hvis jeg ikke er det...
Perledykkeren Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 for meg kjentes det ut som rennende sand i underlivet (nedre del av magen) dagen etter samleie (samleie nattestid). Det kom to tre ganger i løpet av dagen og jeg reagerte på hvor merkelig følelse det var (har du fått sleng i nakken noen ganger så kjennes det akkurat likt ut i nakken etterpå). Jeg er gravid med tvillinger og UL bekrefter at unnfangelsen skjedde denne dagen. Jeg visste ingenting om når jeg hadde eggløsning etc på forhånd så jeg kjente iallefall at noe skjedde inni der......... jeg har aldri kjent denne følelsen igjen verken før eller siden så hvis det ikke hadde noe med tvillingene å gjøre så forklar det den som kan :)
Simen og Julie Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2009 d var sånn jeg hadde det første gang...og i går... men det kan jo sikkert vere innbilt i går da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå