chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg tar "gravid" to stk for dag. Jern tab og krom mot søtsug.... Har vert sinnsykt kvalm hele svangerskapet hittil, men har vert i syden en uke og nesten ikke kvalm (glemte da tab alle dager bortsett fra en dag) Kom hjem i går, tok tab i dag igjen og kvalmen er tilbake for fullt!!!! Noen som har erfaringer eller viten og dele?
løveprinsen <3 Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Hei chick! Er du gravid igjen? Så gøy:-) Mange uker da? Bare bra med deg eller? Sååå lenge siden sist. Jeg har forresten byttet nick. Var tidligere nemo
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Hvis du tar jerntabletter kan du bli kvalm av dem.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2009 Uff, da spørs det om jeg skal sjekke jernlageret mitt for å sjekke... kanskje jeg slipper å ta da.. dette er travelt...:-( Løveprinsen...joda, er 10+3 nå og dette er flott, snart ferdig med barn nå. Gleder meg mye til denne lille kommer ut så jeg får hilse på og slippe å tenke svangerskap flere ganger..hehe. Hvordan går det med deg da?
løveprinsen <3 Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Her går alt bare bra.Koser meg masse hjemme sammen med lille prinsen. Var jente du fikk, var det ikke? Friskt gjort å få en til så fort da. Tror jeg venter litt til jeg:-)
fiore Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Jeg blir vanligvis kvalm av vitaminer som inneholder sink.. finnes det i "gravid" ? Jeg må spise masse mat innen jeg kan ta en tablett, kaster opp / blir veldig kvalm ellers... tar bare folat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå