Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Vi har gått i tog i hjembyen, vært hos mine foreldre og spist formiddagsmat, hilst på kongefamilien og sett på Russetoget i byen Nå ligger alle 3 utslitte på sofaen og teller russekort til den store gullmedalje - herlig :-) Hva har dere gjort i dag?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Svigers, mamma og pappa kom hit og så oss gå i tog.. Så en tur ned på idrettsplassen for å spise is og pølse.. Så hjem hvor junior lekte litt ute mens vi voksne prata.. Så sa vi hadet til mamma og pappa før vi kjørte til svigers.. Der var det grillings, dessert og kaker =) Bestefaren til mannen kom også, det var veldig koselig =) KJEMPE koselig dag sammen med familien =)
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Har vært våken hele natt, og rullet rundt i russebuss... Har dessverre blitt minimalt med søvn de siste ukene, og drukket altfor mye alkohol.. Jeg er derfor altfor sliten og drøtt og drittlei til å orke noe som helst annet enn å legge meg. I morgen setter jeg i gang med øving til eksamen i kjemi (urgh!). Kan ikke akkurat si jeg gleder meg...
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Gått i tog, vært på den lokale barneskolen, vært på lekeplassen, vært på brunch hos venner, grillet med familie på kvelden. Heldigvis er denne krampeaktige dagen over, og det er et helt år til neste gang *lykke*
Himmel og hav Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Vi har sett på barnetog og borgertog, og vært hos foreldrene mine og spist pølser, is, jordbær og drukket brus! Tradisjonell feiring, som det skal være :-)
Kjukka Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Jeg har faktisk vært på jobb, selv om jeg ikke skulle jobbe i dag! Eller, jeg er sykepleierstudent, og er utplassert på ett sykehjem! Så vi tok turen opp dit i dag... Var sammen med de gamle på formiddagen, så når snuppa vår skulle ha hvilen sin, så reiste vi hjem. Så kom mora mi og stefaren min til oss, så spiste vi litt pølser og is... Med andre ord, stille og rolig 17. mai her i huset! Men vi har storkosa oss...
cherry coke Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Vi har gått i barnetoget, vært på skolen og spist kaker, kaffe, pølser og brus. Vært med på noen aktiviteter der. Så var det hjem til mamma og pappa der vi var en god gjeng somspiste rømmegrøt og spekemat. Så var det folketoget med taler, bekransning etc. Kom oss hjem i skaplig tid og jeg lagde hjemmelaget pizza til datteren min og så spiste vi pizza og las bok=) Herlig! Er trøtt, sliten, har gnagsår, men er kjempefornøyd med dagen!
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Høres ut som samtlige har hatt det fint :-) Flere som vil slenge seg på? :-)
camilla^ Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Vi hastet avsted for å se en av ungene holdt tale da skolen hadde underholdning på ett eldresenter her, før de satte kursen mot byen. Vi var hjemmeom og spiste frokost, før vi kjørte til byen for å se de to som gikk i tog fortsette i barnetoget i byen. Hjem. Min søster og hennes to barn kom for å spise middag, kake og is. FIkk kost meg masse med mitt lille tantebarn som bare er 4uker. (ble nesten litt baby syk igjen) Så var det ned til byen for å se på borgertoget. Ungene møtte noen fra barnehagen så de hadde det morro mens de så på toget. Også strenet vi hele byen lang etter en gassballong, vi hadde jo parkert i feil ende av byen for å få tak i det. Og det var det viktigste for mini. Så stakk fire stk veldig slitene hjem, fant sofaen. Nå for litt siden kom de to siste hjem, som har vært hos sin mor etter toget idag. Så håper de sover nå, de var litt overoppspilte.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. mai 2009 #10 Skrevet 17. mai 2009 Vi var hjemme på formiddagen, god frokost alle 3 og så på et lite lokalt tog gjennom vinduet. Etter hvilen til Jonas dro vi til Sandnes i tre tiden og så Folketoget, hjem igjen til halv seks. Etter Drømmehagen, lek og rydding la vi Jonas og har nytt resten av kvelden med gooood grillmat..
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #11 Skrevet 17. mai 2009 Opp i ørska for å stryke ferdig bunader og dill og forsøke å få kledd og klargjort de unge håpefulle, og kom oss såvidt avgårde i tide. Jeg og broren min og lille trille på 10 mnd gikk i tog noen hundre meter, før det ble rent for mye hornmusikk for krabaten og vi hoppa av. Hu på 2,5 og pappa'n holdt ut litt lenger, og kom etter når minste hadde kvelda i vogna... Etter litt tullingløp med trillebår for storpia var det hennes tur til å gå ned for telling, og vi fikk en rolig stund mens begge sov til å trø i oss litt pølse og brus. Deretter våkna miniknøttet igjen, og til hennes og mormoras store glede fant jeg og bror min ut at det var dags for et familieoppgjør i styltegåing med penklær. Gubben heiv seg også med, og for heroisk innsats fikk vi premier til de unge håpefulle - til stor glede for enkelte Deretter fant vi oss noen gassballonger og litt is, pølse til eldstebarnet og fikk deltatt i litt 17. mai-synging og god stemning før vi gikk hjem til oss og grillet og spiste mer is. Alt i alt en feiende flott 17. mai, og over all forventning tatt i betraktning at det var jomfuturen som foreldre Rakk ikke russetoget til lillebror da, men ellers har vi hatt det upåklagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå