Snuqx, gravid Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er 4+5 og i går kom der rosa utflod på papiret da jeg var på do, og noen dråper blod i trusa. Mistet i november, men da hadde jeg vondt og mye mer blod. Jeg hadde ikke vondt i går. Noen? Dette er mitt 2 ICSI.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Veldig vanlig med litt blod spesielt dersom man driver med stikkpillene. Slimhinnene der oppe blir veldig skjøre så det er veldig lett for at et blodkar sprekker. Går nok helt sikkert bra tenker jeg. Selv blødde jeg tom 7+4 og snuppa ligger i senga og sover nå :-)
MK73 Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Du har helt sikkert ikke mistet, for selv om det er tidlig i svangerskapet så vil en SA arte seg minst som en sterk mensblødning. Det er først når det er virkelig blødning og helst i kombinasjon med smerter at man trenger å bekymre seg for en SA. Dråpene var jo bare noen dråper, og de kan henge sammen med såre slimhinner og som legen min sa "det skjer mye oppi der nå, og slimhinnene er veldig sårbare, så det skal lite til før det blir litt blødning". Jeg tror dette går fint for deg, men jeg håper du slipper å oppleve et svangerskap med blødninger, for det er virkelig slitsomt og vanskelig. Lykke til videre!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Er ingen automatikk i at man skal ha en kraftig blødning og smerter ved SA for jeg hadde verken smerter eller masse blod når jeg mistet i uke 5 og 6. Det var kun når jeg var 11 uker på vei at jeg hadde det slik...... MEN når det er sagt så er det nok ikke noe å bekymre seg over (sporblødninger er VELDIG vanlig faktisk), men dersom det blir mere blod så ta kontakt med legen for å få sjekket det. Så tidlig vil det være blodprøver med noen dagers mellomrom som er det som gir et sikkert svar. Masse lykke til!
elmaaani Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Trenger ikke bety noe som helst!! =) Jeg blødde fra uke 5 til uke 14.. jeg har hatt alle typer farge og konsistenser.. to ganger styrtblødninger hvorpå jeg var sikker på at det gikk rett vest.. babyen ligger fortsatt og spreller i magen. Jeg er nå ferdig med ordinær UL og alt var bra! Bare prøv å slapp av, så sniker nok dagene seg avgårde skal du se! (jeg vet forresten hvo vanskelig det er... frem til uke 12 var et levende mareritt.. særlig med alle de blødningene mine til enhver tid..) Masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå