Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Hvordan merket dere at dere hadde det?Kan det vises på ul? Kan man ha menssmerter fra eggløsning og helt til mens hvis man har det? Jeg går rundt med menssmerter fra eggløsning og helt til mensen kommer,kan være borte noen dager før de kommer igjen,men stort sett på ene siden...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Om smerter; ja - etter første fødsel fikk jeg el-liknende smerter nesten hele syklusen og spes mellom el og mens. Tror ikke det vises på ul - jeg ble i alle fall henvist til laparaskopi (i forbindelse med babymaking). Viste seg at jeg hadde endo-vev bak livmoren. Sjekk endometriose.no )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå