Gå til innhold

Noen her som har Endometriose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere at dere hadde det?Kan det vises på ul?

 

Kan man ha menssmerter fra eggløsning og helt til mens hvis man har det? Jeg går rundt med menssmerter fra eggløsning og helt til mensen kommer,kan være borte noen dager før de kommer igjen,men stort sett på ene siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om smerter; ja - etter første fødsel fikk jeg el-liknende smerter nesten hele syklusen og spes mellom el og mens. Tror ikke det vises på ul - jeg ble i alle fall henvist til laparaskopi (i forbindelse med babymaking). Viste seg at jeg hadde endo-vev bak livmoren.

 

Sjekk endometriose.no :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...