Gå til innhold

Sunnhordlendingar her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskrifta seier vel det meste :o)

er det sunnhordlendingar her inne?:o)

Eg kjem frå Stord i alle fall:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =) Eg er i frå Fitjar

Skrevet

Eg komme fra Halsnøy;)

Skrevet

bor på fitjar=)

Skrevet

Ja Halsnøyo ;)

Skrevet

E jo ein liten gjeng her inne då :) artig!

Skrevet

Korti har dåken termin då? Her ventes førstemann i slutten av august:o)

Skrevet

Jeg bor på Stord. Har termin 27.sept, men siden jeg venter tvilling-jenter blir jeg satt i gang 2 uker før. Må føde i Haugesund dersom det ikke blir keisersnitt :o) Gleder meg til de kommer :o)

Skrevet

21 juni her! berre litt onda 5 veker igjen:D

Skrevet

Ikkje termin før i slutten av november, er 12 veker på vei så da e leeeeeeeeeeeeeeeeeenge te...

Skrevet

tante Lilla;) kem e du;)

Eg e 13+2 i dag, termin ca 24.nov. blei jo selvfølgelig nysjerrig:) har du peiling på kem eg e???

Skrevet

Fra Stord=)

25+2 i dag, tio går fort!=)

Skrevet

Hallo Tryne. Ja eg veit faktisk kem du e ;) Men eg har ikkje fortalt nåken om graviditeten enno så eg vil ikkje heilt avsløra meg..............! :) Du veit godt kem eg e og...hihi.......forveten nå ja ;)

Har forresten termin 30 nov..

Skrevet

Oi nå blei eg òg nysgjerrig på kin dåko halsnøybuarar e...hmm... *tenke så da knake*

Skrevet

har termin i begynnelsen på september..

Skrevet

trur kanskje eg veit kem du e "idaen";) du e to år eldre enn meg. i tillegg har du vert i nerheten av slekto mi hvis du e den eg trur du e:)

Skrevet

hehe, heilt i orden. har svart dg på PM:) Du må fortella meg da så snart da e ute då, om eg ikkje finne ut av da før;)

Skrevet

jeg har termin 26 oktober=)

Skrevet

hehe...vert i nerheten av slekto di?? nå lure eg jo berre endo mer..:)

Skrevet

hvis du er den jeg tror du er så kommer du fra en plasss på halsnøy som begynner på den samme bokstaven som mitt fornavn;) PS: Jeg er to år yngre enn dg

Skrevet

Du hadde heilt rett ja!:) å eg tenkte kanskje at da va onkelen din du meinte når du snakka om slekto di;) du får ha mykje gratulera då! e ekstra kjekt å høra om folk så e gravide når dei har opplevd så mykje som dåko

Skrevet

takk takk Ida;) gratulera sjøl.

da va onkelen min eg snakka om ja:) håpa på ett longt og godt svangerskap te begge to;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...