Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg som skrev denne: Dette har vært den verste helgen i mitt liv! Ang forhold.. http://www.barnimagen.com/forum/thread/140118598 Sambo reiste nå på hytta for å tenke over om han vil fortsette forholdet vårt. Han sier han fortsatt elsker meg, men han synes vi er for forskjellige... Han kommer tilbake på tirsdag... Så nå sitter jeg her alene... Har ingen ting å ta meg til. Har lyst til å gjøre noe, men vet ikke hva. Aner ikke hvordan jeg skal få kvelden til å gå. Har ingen ting å lese på, noe jeg elsker å gjøre. For da forsvinner omverden. Vurdrer å se film, men har ikke lyst. Har ikke lyst til noe. Jeg vil bare ha han hjem og fortsette å være kjærester. Skulle gjerne hatt noen å snakket med, men vil ikke. Orker ikke. Sitter å surrer på nettet, men vil egentlig ikke det heller. Har bare lyst til å gjemme meg... Hvorfor måtte han begynne å tenke på å gå fra meg? Jeg vil ikke miste han:(
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Spørs om det frister så mye å komme hjem til ei som ikke har klart seg noen kvelder alene og sitter å sturer i sofaen og syns synd på seg seg, kontra det å finne deg fordypet i ei bok med et bredt smil og et gladelig hei når han kommer inn døra.....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Har ingen råd å gi deg, dessverre, men STOR KLEM!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Jeg klarer meg fint noen kvelder alene. Det som er jævlig nå, er at jeg ikke vet hvordan fremtiden vår blir... Jeg har prøvd så godt jeg kan å være glad rundt han denne helgen, men ikke så lett når han vurderer å gå fra meg. Men tro meg, jeg skal ikke sutre og klage til han nå. Han skal få tenkte i fred uten en sippete meg på tråden hele tiden. Ikke skal jeg sende han noen sutre-meldinger heller. Jeg vil ikke drive han vekk. Hvis han velger å bli hos meg, skal det være fordi han vil, ikke fordi han synes synd på meg. Hl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå