Gå til innhold

Festdrakt til gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte improvisere litt her til 17. mai, festdrakten til gutten min, som satt som et skudd til jul, var litt snau gitt! Merkelappen er borte, og jeg vil veldig gjerne kjøpe en ny av samme slaget, for den var så fin... Den hadde kortbukse m. bånd rundt knærene og skinn bak. Er det noen der ute som vet hvilken jeg mener, og hvor jeg får tak i en ny, (gjerne på nettet)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din beskrivelse hørtes ut kunne gjelde minst halvparten av de festdrakter til gutter som selges.....

Skrevet

Du burde kanskje oppgi vilke farger den er i? Den høres ut som en standard festdrakt i grunn...Kunne vært hvilken som helst...Hvor er den kjøpt?

Skrevet

Jammen, da får jeg prøve å være litt mere spesifikk da, er ikke så velbevandret i festdraktverdenen...

Buksa er av svart vadmel, den har tinnknapper og er kjøpt i en nettbutikk, (men jeg husker ikke hvilken...). Den var "middels" dyr, hverken veldig "billig" eller spesielt eksklusiv og dyr. Men ganske fin.

Poenget er ikke at det nødvendigvis må være en akkurat maken, men jeg vil heller ha en med kort, enn med lang bukse.

HI

Skrevet

*Dytter* denne. Er det noen som har noen gode tips?

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig festdrakt til gutten min, med knelang bukse med sånne fine bånd på, flott skjorte og dobbeltknappet vest. Koster egentlig 1000 men betalte vel 600 for den. Fikk sååååå masse komplimenter for den på 17.mai. Kjøpte den på røff og tøff i kr sand. Merket er rosenberg of norway. Kan sende link til bilde hvis du ikke finner den på nett.

Skrevet

Tusen takk skal du ha! Skal google litt her.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...