Snuqx, gravid Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er 4+5 og i går kom der rosa utflod på papiret da jeg var på do, og noen dråper blod i trusa. Mistet i november, men da hadde jeg vondt og mye mer blor. Jeg hadde ikke vondt i går. Noen somhar hatt det slik? Dette er mitt 2. prøverørforsøk.
Lotta2010x2012 Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Det er veldig vanlig å blø litt i første trimester, særlig når man egentlig skulle hatt mensen. Ingen grunn til å bekymre seg unødig hvis du ikke blør endel og har endel smerter. Men så klart det er noen som aborterer uten de store blødninger og smerter, så er du urolig, så hadde jeg ringt å snakket med legen i morgen. Jeg er selv 5 uker nå, og blødde litt tors,fred, og lørd(mindre enn vanlig mens) Og de to første dagene hadde jeg også mens smerter i korsryggen. Har jo bekymret meg endel, og har pratet med både leger og jordmor, som mener at jeg burde blødd mer, og hatt endel vondere hvis det var noe galt, men selvfølge dem er jo ikke helt sikker, men de trodde det kunne gå bra. De, sa også at noen blør i flere dager uten at dem aborterer. Jeg får svar på blodprøvene mine i morgen, og krysser fingrene for at de ser bra ut! Lykke til! Håper spiren sitter hele tiden ut etter dette prøverørforsøket=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå