Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Synst de kan sette inn han de alltid har brukt jeg. Vet ingenting om hvor dyktig han er. Men stemmen hans sender meg iallefall langt inn i nostalgiland der jeg satt trygt i sofakroken med min famile, spiser hjemmelaget pizza og MGP var et høydepunkt på vår eneste kanal Nrk.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 ^ Jostein. Stemmen hans får meg også til å mimre tilbake !! =) Men han er da bare kommentator. Han ser ikke fresh nok ut til å være programleder for showet, sorry ass. Sist var det Morten Harket og Ingvild Bryn. Ingen som har noen gode forslag da? =)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 hanne krogh og bettan......eller en av dem hvis det må være en kvinne og en mann. og da må mannen være......jahn teigen...eller....?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Tror faktisk det er et krav av de skal være pene.
Sjefsmegga Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Hanne og Bettan!! Er jo 25års jubileum for dem også da. Tror de hadde tatt den jobben med glans også. Som kommentator vil jeg ha tilbake Jostein Pedersen, Mr MGP him self!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå