Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 jeg anser meg selv som en samfunnsengasjert person, om det har betydning. fagene er. første året: Forvaltningsrett (10) Offentlig politikk og administrasjon (10) Samfunnsvitenskapelig metode (10) Økonomi for velferdsfag (10) Velferdspolitikk og velferdsforvaltning (20) andre året: Arbeidslivskunnskap (15) Dialog og helse (20) Velferdsrett (15) Velferdssosiologi og sosialpsykologi (10) tredje året: Bacheloroppgave (15) Oppfølgningsarbeid i samarbeid med bruker (20) Praksis (15) Valgfag (10)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Er vel ikke verre enn andre bachelorstudier? Jeg tok i sin tid en gammeldags cand.mag (før jeg tok hovedfag) og det var plankekjøring selv om jeg egentlig var veldig lite engasjert. Og bachelor er jo innholdsmessig kortere/har mindre innhold enn en cand.mag., så det kan vel ikke være all verdens? Spørsmålet er vel om det rekker med en bachelor til å få grei jobb/lønn, eller om man må gå videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå