Gå til innhold

Tror dere Velferdsfag er et hardt studie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg anser meg selv som en samfunnsengasjert person, om det har betydning.

 

 

fagene er.

 

første året:

 

Forvaltningsrett (10)

 

Offentlig politikk og administrasjon (10)

 

Samfunnsvitenskapelig metode (10)

 

Økonomi for velferdsfag (10)

 

Velferdspolitikk og velferdsforvaltning (20)

 

andre året:

 

Arbeidslivskunnskap (15)

 

Dialog og helse (20)

 

Velferdsrett (15)

 

Velferdssosiologi og sosialpsykologi (10)

 

tredje året:

 

Bacheloroppgave (15)

 

Oppfølgningsarbeid i samarbeid med bruker (20)

 

Praksis (15)

 

Valgfag (10)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke verre enn andre bachelorstudier? Jeg tok i sin tid en gammeldags cand.mag (før jeg tok hovedfag) og det var plankekjøring selv om jeg egentlig var veldig lite engasjert. Og bachelor er jo innholdsmessig kortere/har mindre innhold enn en cand.mag., så det kan vel ikke være all verdens? Spørsmålet er vel om det rekker med en bachelor til å få grei jobb/lønn, eller om man må gå videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...