høno71 Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Hei du! Holder du ut eller er du reist på sykehuset kanskje? Når har du evt. time for igangsetting i morgen? Jeg har time 8.30- kjenner plutselig at jeg gruer meg litt......merkelig når jeg har vært så utålmodig så lenge.... Snakket med en jordmor i 17.mai-toget i dag - hun anbefalte meg å gå hjem å ta litt brystvortemassasje! Viss jeg får rier i natt er jo ingenting bedre enn det! La meg høre hvordan det går med deg! Lykke til!!!!!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er like hel og rund dessverre... Men har time 1200 i morgen. Håper jo at jeg føder i natt, men det er så mye spark i magen at jeg tror ikke jeg kommer utenom i morgen. Gruer meg også på tross av 14 dager over termin, men føler at nå må ungen ut. Lykke til i morra! 3,5 time etter deg sitter jeg i samme situasjon. La oss krysse fingrene for rier og vannlekasje
høno71 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Takk for lykkeønskninger:-) I dag er DAGEN! Jeg har sovet dårlig....er kjempespent! Stod opp tidlig - skal få plassert ungene i bgh og på skolen. Bare 45 minutter til vi skal kjøre, må vekke minstejenta og mannen snart, var bare så deilig å ha en stille stund for seg selv først. Tenker jeg er hjemme igjen torsdag. Kommer til å tenke på deg i dag, Umpa-Lumpa! Fødselrapport kommer i slutten av uka! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå