Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg leser hele veien om gravide som nå er i siste innspurt....vil det si dere har 3-2 1 uke igjen?? eller er det snakk om få dager før termin....? Jeg har fortsatt langt til termin, 72 dager...men føler dagene fyker avgårde :-) Er spennende å lese om dere som merker at ting er på gang... Er så spent på tiden fremover selv....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 jeg føler virkelig jeg holder på med siste innspurt, har maks ti dager igjen til fødsel, og føler jeg virkelig tar i, og bruker siste bittelille rest av krefter til spurten her nå- spurter så svetten siler og melkesyra gnager i marg og bein- vondt og uutholdelig, men målet er nære og jeg MÅ bare klare LITT til!! så får jeg premien min snart!! (spurte spurte spurte) hehe- ikke før nå den siste tida at jeg har følt jeg er på siste innspurt, vert slitsomt og tungt lenge, men har visst at det skulle bli så mye mye tyngre før jeg var i mål at jeg har ikke tenkt at jeg er nære mål før nå nylig
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 hmm vet rett og slett ikke jeg..førstegangs her og.. men jeg føler at når jeg tar permisjon de 3 ukene før, så er det sisste innspurt for meg..men det er jo fordi da er jeg ferdig med skole og eksamen (håper jeg:P) og sånn noenlunde ferdig med barnerommet.. så nå er det egentlgi bare sisste innspurt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå