Gå til innhold

Får 6 ul t.o.m ordinær ultralyd, har mistet 3 ganger og spurte om flere ul, men hadde ikke trodd jeg skulle få så mange, jeg er jammen positivt overraska


1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

spurte om å få et par i uke 8-10 (det er da jeg har mistet) for så slippe å gå lenger enn nødvendig, så fikk jeg alle disse timene, første i uke 7+3 og så ca hver 2-3 uke frem til ordinær ul, det må jeg si var kjempe positivt av gynekologen......takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig. :) Har du mistet flere ganger? Jeg mistet i 11.uke tidlig i desember og kunne tenkt meg en tidlig ul. for å se om ting utvikler seg rett.. Er det bare å henvende seg til fastlegen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste ikke overskriften din nøye nok ser jeg. Etter 3 ganger er det fint å få litt bekreftelse med på veien ja.. Men vet du om man får en tidlig ul.når man har mistet 1 gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 1 gang jeg mistet fikk jeg ingenting, etter 2 ganger jeg hadde mistet fikk jeg 1 ul utenom ordinær ul og det var i uke 15, jeg har mistet mine i uke 7 og uke 8, så det var helst de ukene der jeg følte jeg trengte ekstra, og denne gangen fikk jeg det. Har ikke fått dette gjennom fastlegen men gjennom der jeg vanligvis tar den ordinære ul, han er spesialist (sånn damegynekolog) hehe, og spurte han om ekstra oppfølgning, for hadde jo henvisningen fra sist da jeg mistet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet en gang og jeg skal få UL annen hver uke fram til uke 12. Dette har jeg bedt om selv, og det var helt greit for gyn, ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere får tett oppfølging :) Vet noen forresten her om det er hos fastlegen jeg ber om tettere oppfølging? Jeg har mistet en gang!! Var hos gynekolog på fredag og han fant ut at jeg var 4+4 og ville at jeg skulle komme på ny kontroll om tre uker men dette er hos privat så koster jo deretter, derfor lurer jeg på om jeg får henvisning hos fastlegen til gynekolog som da så klart ikke er privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...