Gå til innhold

Bleiebøtte


Lillepromp blir storesøster

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på en ting angående bleiebøtter. Samboeren min har et barn fra et tidligere forhold, og sier at bleiebøtte er absolutt nødvendig. Jeg har derimot lest at bleiebøtter ofte gjør det motsatte av det de lover, nemlig stinker. Lurer derfor på om noen har erfaringer, positive eller negative, om bleiebøtter. I tilfelle hvilke er dere fornøyd/misfornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått meg bleiebøtte denne gangen ( fikk den gratis av reflex på babyhuset), og tenkte jeg skulle prøve. Hvis man har varmekabler på gulvet så er det absolutt ikke til å anbefale da ;)

jeg ser for meg at det kan være greit til f.eks. skittbleiene på natta, når jeg går halvnaken og ikke har tenkt meg ut i søpla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiebøtter er bare tull.Posene er dyre og har man varmekabler på gulvet stinker det som bare det. Vi putter bæsjebleier i små plastposer som vi kaster direkte ut i søppeldunken, eller er det natt lar vi dem ligge til dagen etter. Tissebleier kaster vi i en vanlig søppelbøtte med lokk som vi tømmer et par ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det lukter fortsatt om du kaster dem i bleiebøtte, men mindre.

 

går du ut med bleien med en gang, så lukter den ikke.

kaster du bleien i vanlig søppel, stinker den.

kaster du bleien i bleiebøtte, lukter den mye mindre.

 

så det er jo kun opp til deg hvor ofte du vil gå ut i søppla med bleien. jeg gidder ikke å gå ut etter hver eneste bæsjebleie, derfor bruker jeg bleiebøtte, samler opp mye, slipper jobben med å gå ut ofte, men det lukter litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi har hatt bleiebøtte i 2,5 år til førstemann og er veldig fornøyd. Vi har ikke hatt stelleplass på badet så dette med varmekabler har aldri vært noe problem for oss.

Kommer absolutt til å fortsette med denne også til nestemann.

 

Den lukter litt, men det er bare akkurat når du putter bleia oppi. Er ikke sånn at rommet stinker dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden var litt hjelpsom. De diskuterer Angelcare som du får på Barnas Hus/Reflex, må registrere deg på nettet, da. Vi betalte 199 og fikk bøtte + 4 refillposer (følger med en i selve bøtta). Syns ikke det er så ille pris hvis man vil teste. Har ei søster som har brukt bleiebøtte til begge sine og er strålende fornøyd. Angelcare skal ikke lukte selv om man har varmekabler.

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/136655990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...