lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 ble sent i går kveld da vi måtte se Alexander vinne, og tidlig i morrest for å rekke toget. Har gått hele 17. mai toget for første gang på mange år. Har fått gnagsår siden jeg ikke akkurat går så ofte i bunadskoene. Nå har vi vært ute å spist. Dagen har vært fin tross alt. Får se hva vi finner på senere, kan hende det blir en tur på fest hallen igjen å høre på litt 17.mai taler. Ingenting er bestemt ennå, men nå er jeg stappmett og må sitte på sofen en stund, kan hende jeg klarer å få meg 1/2 time på øyet også, det hadde vært deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå