Gå til innhold

Er litt sliten nå


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble sent i går kveld da vi måtte se Alexander vinne, og tidlig i morrest for å rekke toget.

Har gått hele 17. mai toget for første gang på mange år. Har fått gnagsår siden jeg ikke akkurat går så ofte i bunadskoene. Nå har vi vært ute å spist. Dagen har vært fin tross alt. Får se hva vi finner på senere, kan hende det blir en tur på fest hallen igjen å høre på litt 17.mai taler. Ingenting er bestemt ennå, men nå er jeg stappmett og må sitte på sofen en stund, kan hende jeg klarer å få meg 1/2 time på øyet også, det hadde vært deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...