Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 17 mai feiring og alt :-) Rømmegrøten kom på bordet med god spekmat til. Jeg klarte ikke å dy meg og spiste 3 slicer med fenalår....er i uke 31, og vet jo at man bør holde seg unna dette (hvertfall i begynnelsen) men hva tror dere? Det er så godt, og jeg føler jeg har vært så flink i svangerskapet å holdt meg unna alt det som vi ikke bør spise..... men nå ha jeg dårlig samvittighet....
Anita*født* Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 sitter å gaffler i meg spekemat nå jeg og begynner på uke 34 i morra.Ta det med ro,det stresset tenke på kan jeg er det farlig osv er mer stress.. kos dere mer mindre hysteri..
line_mor Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 det er helt klart en sjanse å ta du vet ikke hvor evnt bekteriene er, så den maten vi skal spise skal være kokt eller stekt, jeg hadde fått dårlig samvittighet om det hadde blitt noe med ungen etter å ha vært så ego ,
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Jeg syntes det er så forferdelig rart det her hysteriet med spekematen. Jeg har ikke fått annbefalt i fra lege eller jordmor å holde meg unna det, det eneste jeg har fått beskjed om er å ikke spise jordbær når jeg ammer. Så hvis det er så farlig tror jeg nok man har fått bedre opplysninger om det fra lege eller eventuelt jordmor
Kine&nurket;-) Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Legen min sa fra til meg om at jeg måtte holde meg unna spekemat (inkl. salami)....
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 jeg fikk beskjed fra lege OG jordmor om å holde meg unna. Så da holder jeg meg unna. Men det er jo ikke dermed sagt at noe skal gå galt dersom man spiser det. Men alt med måte Tror ikke du trenger å bekymre deg. Får i tiden visste man ikke alt vi vet idag, men alikavell ble vi til
septemberpiken Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Gjort er gjort, og spist er spist! Det er i hvert fall ikke noen vits i å ha dårlig samvittighet... mest sannsynlig går det bra uansett, selv om man anbefales å holde seg unna,
Marianne87 Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er enig med de som sier at det er farlige å være hysterisk. Kos deg med spekemat du Jeg spurte jordmor da jeg hadde så lyst på litt spekemat i julen og hun sa jeg bare skulle kose meg. Vi lever i Norge, i andre land hadde jeg nok unngått det... Å si at det er ego blir for dumt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå