Lisett Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Tykt eller tynt? Regnbukse med eller uten seler? Fra 3.trinn.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Jeg kjøpte først et regnsett som puster, uten seler til 6 åringen som så veldig fint ut. Men byttet fort over til et regnsett fra didrikssons med seler. Buksa uten seler hadde dårlig passform og vi bruker det istedet som høst sett. Da kjøpte jeg dette istedet: http://linuslotta.com/no/shop/girl/outerwear/raincoat/product/23561
snaijka Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 har en gutt i 3kl.. og synes dette er litt vanskelig. Han vil helst ikke bruke regnklær, men når det høljer ned ute, -og jeg vet han er overalt i friminuttet (langfri),,,ja da MÅ han bruke det! Han har sånn vanlig regntøy, ikke tynt ikke tykt, jakke og bukse m seler.
Elletuppa Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Her har jeg gidd opp å få på stor barna regn klær... Det jeg kjøper nu er alværs jakken til skogstad og den tynne skogstad buksa...Begge to er veldig fornøyd med å bruke de som regntøy... Imprignerer det av og til så holder det tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå