Gå til innhold

i morra skal jeg på ul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å jeg er spennt på hva jeg får se,visst vi ser noe da..hehe...er 6+4 i morra,ble henvist til tidlig ul siden d er så mye tvillinger i min å far sin familie...så nå er jeg spennt,har liksom ingen symptomer på graviditet utenom at jeg er massssssssse trøtt å mye halsbrann å litt vondt i hodet å kansje litt vel stor mage da...hahahaha...hvordan er d med dere da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her å kjeder meg så jeg dytter litt på denne :) hehe

Skrevet

Så spennende da, jeg skal også på ul i morra. Det er for å finne ut hvor langt på vei jeg er for vi er ikke helt sikre. Her tror mannen at vi kommer til å få tvillinger. Ligger i familien hans og min her også.. hehe..

Du får ha lykke til da å holde oss oppdatert på om det er flere der=)

Skrevet

Har dere fått henvisning til tidlig UL av jordmor eller lege? Jeg er 5 uker på vei og har mistet en gang tidliger i uke 10. Har mye tvillinger i slekten, på begges side, skulle veldig gjerne hatt en tidlig UL også for å sjekke at alt er ok...

Masse lykke til til dere i morgen jenter =)

Skrevet

Så spennende. Forstår godt at du gleder deg:) Håper du på tvillinger da?

Jeg skal på tirsdag. Da er jeg 7+1.

Skrevet

ja dette blir spennende kan man trygt si...hehe..sitter her me nervøs mage å har ner telling så d holder..skal di halv 11,å jeg skal gi dere oppdateringer på hvordan d gikk på min ul...d er masse tvillinger i begge sine slekter her...er faktisk også to trillingpar....ANGST...hehe...da hadde jeg ramla av benken tror jeg...håper å få se et hjerte som slår i hvert fall men,kan være litt tidlig kansje...

Skrevet

Hvordan gikk det på UL i dag? Venter spent på oppdateringen...hehe!

Skrevet

Se oppdatering i tråden under her: Til Håpet.

Hun het det før hun bytta nick =)

Skrevet

ok, takk skal du ha. Da får jeg gå inn og lese der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...