Karisma78 Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Har en sønn på 3 mnd, som de første 3 ukene fikk morsmelk fra flaske og kopp, i tillegg til puppen pga div ammeproblemer i begynnelsen. Dette gikk fint. Ettrhvert gikk ammingen seg til, og har bare ammet siden. Når jeg nå på fredag skulle prøve å gi flaske med morsmelk tok han den ikke. Ville ikke suge, bare smakte. Prøvde også med kopp uten hell. Brukte avent flaske. Tips til og få dette til??? Skal i et bryllup om 3 uker, og ønsker dette skal fungere..
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Ikke prøv selv! La pappaen eller noen andre være sammen med ham og ta deg en tur ut et par timer, så skal du se at det nok fungerer :-) Han har nok bare blitt stor nok til å synes at pupp er best og når han kjenner lukta av deg vet han jo at puppen er like i nærheten :-)
Karisma78 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 hm ja.. pappaen prøvde på nattpuppen, uten hell.. også har han vært borte hele helga.. da prøvde jeg selv. igår gikk det 5 timer imellom da han sov lenge, skulle jo tro han var sulten da.. men neida...
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Det er bare å øve igjen :-) Du skal se det ordner seg. Ellers er det jo noen som dypper sukkervann på flaska for at det skal friste mer, men jeg ville kanskje spart det trikset til jeg begynte å bli virkelig desperat ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå