Gå til innhold

Flere som er hjemme på 17 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

på grunn av hyperdermis.?

føler meg så nede nå og trist på grunn av at jeg ligger hjemme istede for å kose meg og være fin å pyntet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært en liten tur og sett på barnetoget (passerer nesten rett utafor døra mi) ellrs så ligger jeg hjemme pga beggenløsning. Klarer ikke stå/gå oppreist over lengre tid. Så nå blir det 17 mai fra TV også venter jeg på venner som skal komme til meg å grille. Så blir ikke noe mer utfart på meg, men blir jo litt feiring for det. Men kunne vært koselig å vært i parken og se på alt som skjer der. Men neste år blir det ut å trille lillegutt. Gleder meg til det!!!!!

Du får ha en flott 17 mai og trøst deg med at neste år blir det helt annerledes!!!!!

Skrevet

Korreksjon: Skulle stå bekkenløsning, ikke beggenløsning!

Skrevet

Mannen min og jeg er hjemme. Frivillig da. Jeg har lagd kake, dekket på bordet og pyntet med fine blomster. Vi skal da kunne ha det koselig hjemme, uten å bli skvist av folkemassene i sentrum. :)

Skrevet

Jeg lå hjemme med hyperemesis i fjor på 17 mai!! Hehe. Husker det var helt grusomt.

Lå å drømte om 1 år frem i tid. Da skulle jeg til byn og kose meg med baby, og ikke minst spise PØLSER OG IS som jeg overhode ikke orket tanken på der og da.

Det kommer flere 17.maier. Ta det med et smil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...