Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Og i så fall hvordan? De siste dagene har det begynt å "stikke" der inne og har funnet ut at det må være ved livmorhalsen eller noe Hehe... Er bare av og til at det kommer. Kjente det mange ganger i går da jeg lå på sofaen og så GP. Er dette modning tro? Eller er det bare at tassen ligger så langt ned at han presser på?
Ettervinterkommervår Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Kan være begge deler:) Når det stakk der nede på meg var det i perioden da hodet presset seg nedover og hodet festet seg. De siste ukene har jeg ikke kjent så mye av denne stikkingen, men kraftigere mensmurringer og svake rier. På meg tror jeg derfor stikkingen hadde med festingen av hodet å gjøre, og murringen osv som jeg har hatt den siste tiden må være relatert til enten modning eller ingenting annet enn svangerskaps"plager"...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Er vel sikkert bare at hodet er kommet så langt ned at det presser på ja Flere erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå