Mammapudding Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Leah har ørebetennelse for 4 eller 5 gang siden jul nå. Var på legevakta i går, men fikk ikke hjelp. Skal til fastlegen på mandag, hun vil hjelpe oss. Sist vi var hos fastlegen med ørebetennelse sa hun at hvis Leah fikk flere ørebetennelser så måtte vi til spesialist for å sjekke om mandlene burde fjernes, for hun sa at de var veldig store. En annen lege har sagt at vi burde få lagt inn dren. Vi har bestilt tur til tyrkia i juli, men om Leah er syk hver mnd tør vi ikke dra, må jo være grusomt å fly med ørebetennelse eller få 40 i feber i 40 grader:( Hvor lang tid tok det fra dere fikk beskjed om at barnet trengte dren til barnet fikk dren satt inn? Hva er egentlig dren? Kan barnet bade uten problem da?
* 5 om dagen * Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 dren blir lagt inn for å lede vann i øret ut.(fra mellomøret) det blir satt inn under narkose. De sitter i noen mnd,og kan fint bade med de,og etterhvert detter de ut av seg selv,det er ikke merkbart.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Man kan bade, men man skal ikke vann i ørene. Til det så benytter da man avtrykk av silikon som man bruker ved bading. I de fleste tilfeller detter de ut etter ett år eller to. Jeg har brukt dren fra jeg var 5år til jeg ble 14år.
Mammapudding Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2009 Takk for svar:) Er spent på hva legen vil si på mandag, personlig syns jeg det virker mindre skummelt med dren enn å fjerne mandlene..men vet ikke...
* 5 om dagen * Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 på sønnen min gjorde de dette under samme opprasjon. fjernet mandlene,stakk hull på mellomøret og la inn dren. dette var over på 45 min,men er noen år siden da,og etter inngrepet har han ikke hatt disse plagene...bank i bordet :-))
Mammapudding Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2009 Akkurat, kanskje det ikke blir enten eller da...hmm.. Så bra at han ikke er plaget mer:) Noe må nok gjøre med Leah, hun har jo grusomt vondt hver gang hun har betennelse stakkar..og hun har jo hatt det hver mnd siden jul, er ikke normalt det vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå