Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, her sitter jeg med feber og veldig vond hals. Heldigvis er svigers på besøk, og skal ta med seg gutten vår til byen så han får feiret dagen. Selv benker jeg meg på sofaen med et par filmer jeg på et vis aldri har fått tid til å se på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det også vond hals og litt feber,men jeg skal søren meg gå ut med ungene på 17.mai for det.skal mye til før jeg legger meg på sofan,bare for jeg har litt vondt i halsen.på selveste 17.mai

Skrevet

Skulle ønske det var jeg som var syk her, men så heldig er vi ikke. Sitter med hals-og ørebetennelsebarn med masse feber. Solen skinner, og alle andre er på tur til toget.

Skrevet

Det var hele tiden planen at svigers skulle ha med seg gutten vår. Jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for at jeg skal benke meg på sofaen! Jeg har forøvrig over 39 i feber nå, er det bra nok for deg?

Skrevet

Jeg sitter og er syk og lei meg selv jeg. Det er fiiiiiint vær ute, men gutten og pappan får kose seg med is i sola uten mamma i år, for jeg orker virkelig ikke :-(

Skrevet

Det er nok flere av oss.

Har vært oppe hele natta med febersyk og tett baby som ikke klarte å sove eller spise. Så det var et mareritt. Sitter her og skulle ønske jeg kunne legge meg men må nok ta meg av babyen.

Skrevet

Her er største syk med feber så det blir inne-17.mai i år for oss i år. Vi koser oss med å bake og gjør andre inneleker. Minsten er heldgvis liten og forstår ingenting av 17. mai og vi kan dermed alle sammen kose oss hjemme uten å måtte splitte oss opp.

 

God 17. mai til dere alle og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...