Gå til innhold

detta blir en lang dag ja::(

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttungen skal gi i sitt første 17 mai tog, er 1 klassing.

så idag blir det og gå gater opp og gater ned, og rundt og bort og fram og tilbake i parkern og på messa, har veld født jeg innen denne dagen er over.med alle denne gåingen, for lillegutt i magen ligger så langt nede at han snart detter ut,han er veldig klar for og komme ut ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en helt ræva dag foran meg selv, og det skulle ikke forundre meg om den ble avsluttet med en fødsel, på 17. mai av alle dager. Skal ikke en gang begynne å tordne ut om hvordan jeg har det :(

Skrevet

Kom hjem fra jobben akkurat til se svstemmningen til MGP,la meg sovna kanskje 2 så opp tisse x antall ganger for så våkne 0530 barnetog,så jobben til 23...Tror dette blir en lang dag ja...Full av influensa og allergi...Kan bli lang dag,men trøsten er at sove får jeg sikkert til natta da....

Ha en deilig dag alle

Skrevet

jeg skal i tog med 7 åringen min,også minsten på 11 mnd, og sprekkferdig, som du ene sa, det ender veld med fødsel i kveld da, sånn for og være sikker:

blir jo super mye gåing i dag,så går meg veld til fødsel da.-..he he,men men like greit og ta alt i en sleng..

Skrevet

Jeg er igrunnen bare fly forbannet!!!

Skal gå i tog med barnehagen. har jenter på 5 og 2 år som er helt ville. Men tror dere samboeren skal være med??

Han gidder nemlig ikke stå opp!!!!!

Har noen vært med på no lignende?? jeg bare spør??

Ps, har termin om 4 dager,masse kynnere osv.

La oss si det sånn at hadde det vært en flyttebil på utsiden.

Og nei han er ikke 19 år og ubetenksom. snarere 44 i år.

Skrevet

oj, han var egoistisk!! Lykke til på dagen alikavel! :) for håpe han orker å stå opp dersom du skulle føde i natt! hehe :)

Skrevet

seriøst?? For en egoist!!! Du burde faktisk få slippe å gå..Er han som burde tatt seg av jentene i dag. Dette hadde jeg ALDRI funnet meg i!!

Han skjønner vel at du er sliten??

Skrevet

Den er rimelig drøy...

Håper du får en fin dag likevel, og at du klarer å glede deg sammen med jentene dine! Gleden i deres øyne kan gjøre opp for mye.

Så får du ta han når tiden er inne...

Skrevet

Sier meg enig i juni prinsesse.

Prøv å kos deg for jentene dine sin del, og glem hele mannen. Han som faktisk går glipp av gleden demes

Skrevet

Vi koste oss veldig igår. og var ikke hjemme før leggetid :)

Tog, mat, is, gassballonger og full 17.mai pakke :)

Besøkte venner, og "glemte" tlf i bilen. he he.

Så det var en mann som ikke var velidg høy i hatten da vi entret heimen kl 20 00 igår kveld.

Han hadde sikkert hatt en strålende dag.

Skrevet

Så bra!!! :-D Godt å høre at det faktisk var du som hadde den beste dagen :) De mannfolka vet ikke alltid helt hva de går glipp av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...