balsam Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 når og hvordan introdusere mammas nye kjæreste... snuppa på snart 4...og minstemann på 1... jeg er heeelt blank på dette her... men både jeg og eksen er heelt ferdige med hverandre og har et FANTASTISK sammarbeid!! han har blitt informert før det kom ut og han er glad på mine vegne og er positiv til det hele:) vi har snakket litt sammen om når og hvordan vi synes dette skal gjøres, men vi har liksom ikke peiling... :S fint om dere vil komme med meninger og kanskje erfaringer...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Hos oss så informerte jeg min ex om at jeg hadde funnet meg en ny mann, før jeg lot våre barn treffe min nye mann. Vi hadde ette vennepar med barn, så vi møttes hos de med våre barn. Ungene lekte og koste seg, og fant tonen sammen fra første stund. Vi var der bare som venner, for å se litt hvordan ungene trivdes i hverandres selskap. Vi kom nestne ikke hjem før ungene begynte å mase om å besøke de igjen. Og hu eldste som da var 3,5 år hadde gjennomskua oss "du liker han du mamma" Så for oss så gikk det raskt. Vi hadde planer om å ta det rolig, men pga ungene gikk det kjapt. Jeg og min ex har ett godt samarbeid mellom ungene. Min mann og min ex går bra sammen, og de er støtt og stadig i samme hus om jeg ikke er hjemme. Glad for at ingen av oss er noe kranglete av oss, og klarer å omgå hverandre uten problemer. Her er det ungene som er i fokus, og oss andre føyer oss om det er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå