Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Ligger i nystrøket sengetøy og følger med på et fantastisk poenghav til Norge i MGP. Følger vanligvis ikke med, men har jo skjønt (40 sider i VG forleden) at noe stort skulle hende:-) Gøy med superpoeng (og gøy siden jeg kjenner ene kordamen som er fra byen min) og her er det arrangert egen MGP-fest til ære for HENNE faktisk. Hadde sikkert vært gøy å vært der akkurat nå, men siden dagen blir rimelig hektisk, så er det greit å la være:-) Ønsker dere en riktig så fin 17.mai og håper været er med oss alle i dag:-) Spise is, trampe takten og rope høyt hurra. Og husk, flagget skal alltid peke oppover;-D Hipp hipp hurraaaaa!!!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Ha en flott dag,og gratulerer med dagen!! Helst ville jeg gjemt meg,men legger motorhavarert bil,tett kloakk,vann tørking og alt anna gørr fra i går til side =)) i dag blir d IS og bare gøy.Satt å venta på Alexander i går,men mista han =( oppdaga nemlig at vannet steig på badet,så d var å stå ute å røre å røre.usj ;o) MEN I DAG,I DAG ER DET BARE HURRAAAA OG HIPP HIPP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå