Gå til innhold

Ingen fan av GP, men dette var jo gøy da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis til Alexander !!!!!! Snakk om utklassing da. På tide etter alt for mange elendige norske prestasjoner gjennom årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah! Også på 17nde mai da ;P Siden han jo egentlig vant etter midnatt :D

Jeg har unngått GP i maaange år... Men måtte liksom se i dag. Ikke det, hadde en veldig oppstykket skue...Måtte reise til byn for å få tak i noen billetter til en festival til høsten, fristen gikk ut i dag...Men etter tre forskjellige butikker hvor det var feil på systemet,- og dermed gikk glipp av de 13-15 første sangene for ingenting...dro vi tilbake til dit vi egentlig skulle se GP... Kunne ikke reise inn til byn før,for jeg lagde middag til hele familien og svigerfamilien....

Så kom vi ut igjen dit...men lillemor fikk ikke sove, så vi så ferdig akkurat sangene,- deretter måtte vi kjøre hjem... Da vi kom hit,- så var han alledere i fullstendig ledelse, så jeg gikk glipp av den stigende spenningen i starten... Og såååå ringer telefonen,- en venninne av min mor som lurer på noe ang jobben min og bladdi bladdi blaaa.... Jeg prøvde høflig å få med meg hva hun snakket om, og hintet flere ganger om at kremt...gp-finale etc.... Men blaaa bla blaaa...Tilslutt sa vi hadet,men det var etter at det var sikret at han ville vinne...Knurrrr....

Men, sånn, takk,fikk det ut ;P

Heia herr Alexander og så gøy!. Fikk god gammeldags hormon-klump i halsen ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...