Prish Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Testet i kveld siden mensen er 4 dager forsinket. Den var VELDIG positiv. Sjokk, sjokk sjokk!
Himmelblå Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Juhuuu, kanskje h*n skal hete Alexander? (vi er midt i MGP her hahaha)
hysterika Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer! Var det ikke planlagt? Blir sikkert en nydelig baby!
Prish Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2009 Takk, takk! he he he... Var ikke helt planlagt, men vi har jo snakket om å få en til en gang, så hvorfor ikke. Tidspunktet er litt tidlig, men det kommer nok aldri til å passe 100% uansett. Føler meg tjukk allerede ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå