Gå til innhold

Herregud, jeg er visst gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i kveld siden mensen er 4 dager forsinket. Den var VELDIG positiv.

Sjokk, sjokk sjokk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuuu, kanskje h*n skal hete Alexander? (vi er midt i MGP her hahaha)

Skrevet

Gratulerer! Var det ikke planlagt? Blir sikkert en nydelig baby!

Skrevet

blir en alexander det vel:-)

 

gratulerer så mye!

Skrevet

Takk, takk! he he he...

Var ikke helt planlagt, men vi har jo snakket om å få en til en gang, så hvorfor ikke. Tidspunktet er litt tidlig, men det kommer nok aldri til å passe 100% uansett.

 

Føler meg tjukk allerede ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...