Gå til innhold

Hormonene flyr... Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, må se litt på meg selv nå... Har ikke hatt noen særlige humørsvningninger pga hormoner i svangerskapet, kun følt meg lykkelig, men nå kom det plutselig ut av det blå! Er 40 uker å venter på babyen.... Uff, har bare gledet meg over graviditeten sålangt, ikke vært lei eller deppa fordi hun ikke er kommet til verden enda.

Nå sitter jeg her å det er like før jeg begynner å grine! Føler tårene presser på! Er VELDIG innstillt på å bli mamma, har hatt tanken i hodet i hele dag "oi, det kan plutselig skje når som helst nå". Før har jeg gått å tenkt at det er så lenge til, bollen skal få være i ovnen litt til å ikke tenkt noe mer over saken.

Men hvorfor føler jeg meg deppa? Er det vanlig? Går bare å venter.. tenker ikke på annet om dagen.. er kanskje naturlig å føle det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige deg som får det først nå.

Jeg er i uke 21 og er helt på bærtur. Hadde jeg levd for 400 år siden hadde jeg nok blitt brent på bålet for oppførselen min dette svangerskapet.

Kankje nedstemtheten din er et tegn på at noe er i gjære?

Lykke til!! :-)

Jeg har ennå en lang vei å gå :-(

Skrevet

Uff da, nei her skal ingen brennes på noe bål ;) Det er lov å ha hormoner som styrer en når man er gravid, folk forstår deg! Har hele tiden trodd det har vært noe galt når jeg ikke har hatt disse hormonene (slitt med andre ting da, håravfall, ekstrem kvalme osv).

Men du sier noe der, man får jo ganske så mye hormoner før fødsel, så kanskje noe er på gang ja...

Vil bare gå å være for meg selv å gråte!! Herregud så patetisk =/ MGP står på tv'en, begynner snart å grine fordi vi leder så mye.. jeg bryr meg jo egentlig ikke!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...