Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 E egentlig ikke nå gla i mgp. Men det e litt stas... Håpe vi vinn, og det ser jo sånn ut. Ganske lenge sia sist!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Ikke jeg heller, men dette er faktisk litt morsomt Er jo faktisk ganske bra av Norge/rybak dette
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Det er en typisk melodi som en husker godt. Enkel og fengende:) Dette var slik jeg tenkte det ville gå
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Ja, dette er faktisk veldig gøy å veldig fengende som du sier
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2009 Artiii! Det e jo ikke en fantastisk melodi, men det e få av de andre som e nå spes bra... Dessuten så e melodien hannes litt øst-europeisk, helt til fela kommer og den blir ur-norsk. Eg trur kanske at det e en liten fordel...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 JEg visste det, jeg også Jeg sa det til jenta mi som la seg etter han hadde opptrådd;) Så nå gjenstår det bare å bekrefte det i morgen tidlig til henne;) Hun digger melodien:) Kan den allerede. Og er 8 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå