Gå til innhold

Noen her som har bygget hus? Total kostnad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bygget hus, hva kom det på totalt?

Hva var prisen for tomten og hva var prisen for huset alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tomta kostet 750000, huset ca.2,3 mill. dyrt er det:-) stort hus m stor dobbel garage med terrasse over.

Skrevet

Tomt 150.000,- (2,2mål så ganske rimelig)

Ferdig tegnet hus, (3 hele etg.), 1.6mill

Dobbel garasje 150.000,-

Totalt 4,2 mill

Vi gjorde en del oppgraderinger, kjøkken ca 150.000,-, (35.000,- til kjøkken inkl i huspakken), annen trapp enn den som fulgte pakken, tak, lister osv.... Vi hadde planlagt 3mill, så det sprakk litt, men vi er veldig fornøyd med resultatet.

Skrevet

Vi måtte ut med 1.700.000 bare i byggekostnader, men hadde GOD hjelp fra pappa og min flinke mann. Vi har egentlig ikke tatt de billigste løsningene heller, har vannbåren varme, og ellers alt annet vi trenger. Kjøkken fra IKEA, kan anbefales på det varmeste ;) Tomta kan jeg ikke regne med, ettersom vi har kjøpt en gård og bygd ny kårbolig.

Skrevet

jeg har begynt å fantasere om å bygge hus i hagen til foreldrene mine;) da vile jeg fått tomten gratis (forskudd på arv) Vet selvfølgelig ikke om vi kan få det godkjent osv, men ahhh, drømmen om eget hus er sterk.

Onkelen til mannen min er arkitekt og kan tegne det til oss, vi kjenner mange elektrikere og rørlegger som kan hjelpe og onkel er snekker......

Huff, farlig å drømme slikt på en lørdags kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...