Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 ... island og Hellas var bra. Hva syntes du?
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Island var bra, likte faktisk Tyskland også, selv om det ikke hadde så mye med låta (eller thightsene) å gjøre. UK var bra, og refrenget til de Romania var bra...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes Island og Romania var bra. Danmark var ikke så værst de heller
cherry coke Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Frankrike!! Og Estland var ikke så aller værst=)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes Portugal sin var litt søt jeg:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Portugal, Hellas, Moldova og Finland.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 uk, island og romania er de jeg husker som bra i etter tid
velsignet med to Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Likte Tyskland jeg. Island var ikke så verst heller.
Mrs. X Skrevet 16. mai 2009 #16 Skrevet 16. mai 2009 Syns det meste var kjedelig og grusomt jeg. Hun fra Malta kunne synge da, hun var flink. Men Norge var best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå