Gå til innhold

Foruten Norge syntes jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

... island og Hellas var bra.

 

Hva syntes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Island var bra, likte faktisk Tyskland også, selv om det ikke hadde så mye med låta (eller thightsene) å gjøre.

UK var bra, og refrenget til de Romania var bra...

Skrevet

Jeg synes Island og Romania var bra. Danmark var ikke så værst de heller :)

Skrevet

Frankrike!! Og Estland var ikke så aller værst=)

Skrevet

Jeg synes Portugal sin var litt søt jeg:)

Skrevet

Likte Estland godt.

Skrevet

Portugal, Hellas, Moldova og Finland.

Skrevet

uk, island og romania er de jeg husker som bra i etter tid

Skrevet

Likte Tyskland jeg. Island var ikke så verst heller.

Skrevet

Finland og Malta

Skrevet

Hellas og Tyskland! Island gikk også an:)

Skrevet

Estland og Moldova likte jeg!

Skrevet

Island, Estland og Bosnia likte jeg.

Skrevet

Danmark og Tyskland.

Skrevet

Syns det meste var kjedelig og grusomt jeg. Hun fra Malta kunne synge da, hun var flink. Men Norge var best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...